Læs om den nye bestyrelse, to “nye” trænere og nyt fra sponsorudvalget.
Veddum IF – Bestyrelsen
Sædvanen tro var der den første lørdag i februar indkaldt til generalforsamling i klubhuset, og generalforsamlingen blev gennemført uden de store udfordringer, da nye emner til bestyrelsen stort set var fundet inden generalforsamlingen.
Regnskabet for 2017 viste et lille underskud på kr. 1.812,00. Dette skyldes delvist, at Veddum IF i 2017 har investeret i et helt nyt køkken.
Formandens beretning blev godkendt, og det samme blev regnskabet, og valg af ny bestyrelse kom også forholdsvis nemt og smertefrit på plads.
På valg var (ingen ønskede genvalg):
- Jesper Davidsen
- Lars Nielsen
- Martin Arnskov
Den nye bestyrelse konstituerede sig i henhold til vedtægterne, på det første bestyrelsesmøde efter den ordinære generalforsamlingen. Den nye bestyrelse har valgt at konstituere sig således:
Formand Thomas Ø. Pedersen – thomas@veddumif.dk
Næstformand Mads Kjærsgaard – minibinzer@veddumif.dk
Kasserer Jimmy Lasse Henriksen – jimmy@veddumif.dk
Sekretær Maria Gerts – maria@veddumif.dk
Lotte Georgi Eriksen – lottege@gmail.com
Lasse Korsgaard Jensen – lasse@veddumif.dk
Rene Zeidler – rene@veddumif.dk
Herreseniortræneren har ordet – af Tommy Eriksen
Som nogen måske har bemærket, har jeg her i foråret overtaget det “ærefulde” hverv at træne Veddum IFs to herre-seniorhold i serie 5 og 6.
Mange, hvis ikke alle i byen, kender mig i forvejen. Jeg hedder Tommy Eriksen, bor lokalt i byen med min familie. Jeg har i mange år spillet i de blå-hvide striber dog med enkelte afstikkere til nabobyen for at dygtiggøre mig….
Med på sidelinjen, har jeg for serie 5 Michael Hald, som har taget tjansen som holdleder. På serie 6, er det Jan Pedersen og Jimmy Henriksen, der samler holdet.
Michael og jeg ser frem til spændende forår med forhåbentligt en masse glade fodboldspillere på træningsbanen. Så har du lyst at røre en fodbold, eller kender du en, der trænger til at komme i form, så er det tirsdag og torsdag klokken 19:00 på Veddum stadion det foregår.
Vi håber også at se mange af byen borgere på stadion, når senior holdene spiller hjemmekampe. Vores hjemmekampe er placeret som dobbeltprogram på lørdage klokken 13:30 og klokken 15:15. (Programmet kan ses i Veddum IF’s kalender her.
Med ønsket om et godt fodbold-forår – FORZA Veddum IF
Dameseniortræneren har ordet – af Mikkel Arnskov
Første lørdag i februar var mange ting som det “plejer”. Støvlerne var fundet frem aftenen forinden, omklædningsrummet var fyldt op, flaget skulle til tops og banen havde frost i toppen.
Dog var der lige en synlig forskel!
På Veddum Stadion var der troppet 9 damespillere op til årets standerhejsning, for efter en del år uden et kvindehold i klubben, vil der nemlig være tilmeldt et dameseniorhold her i foråret.
Den første måneds tid har banen ikke været helt optimal, men der har alligevel været ganske flot fremmøde, da der har været mellem 8 og 11 spillere til træning.
Holdet træner frem til turneringsstart (april) hver tirsdag aften fra kl. 19-20.30. Herefter rykkes træningen til torsdag, da planen er, at kampene afvikles tirsdag aften.
Holdet består af en lille håndfuld lokale spillere, men tæller derudover også et par stykker der bor syd for fjorden og et par stykker som til dagligt bor i Hobro. Der er siden sæsonstart kommet et par ekstra spillere til, og der er stadig plads til flere.
Så skulle du, eller en du kender have lyst til, at starte eller genopstarte, så kig gerne forbi Veddum Stadion til en omgang træning, for at se om det var noget.
Nyt fra sponsorudvalget
Selvom der ikke er mange deltagere i sponsorudvalget, så er det alligevel lykkedes at tegne nye bandereklame sponsorater – faktisk hele 7 nye stk.
Desværre har vi også måtte sige farvel til en del gamle sponsorater af forskellige årsager, og der er blevet taget 7 bander ned, så vi er på status quo i skrivende stund.
Som et nyt tiltag er sponsorudvalget i gang med at lave en elektronisk formular til oprettelse af sponsorer, og dette betyder, at i alle kan hjælpe med at skaffe nye sponsorer. Når denne er helt klar, så vil der blive sendt yderlig info ud omkring dette.
Skulle du ønske at deltage i sponsorudvalget, så tag fat i en af følgende:
Mikkel Arnskov – ansvarlig for kontakten til skiltemaleren
Nikolai Damm – ansvarlig for opsætning og nedtagning af bander
Mai Britt Nielsen – ansvarlig for alt det administrative